تکنولوژینقد و بررسی

بهترین خمیردندان چیست؟ (بررسی برندهای برتر)

بهترین خمیردندان مناسب برای دندان‌های شما

وقتی نوبت به مراقبت از بهداشت دهان و دندان می‌رسد، انتخاب بهترین خمیردندان یک محصول مناسب نیمی از کار است. نیازهای هر فرد به مراقبت از دندان متفاوت است، اما خوشبختانه، مدل‌های مختلف خمیردندان از مزیت سفید کردن تا محافظت از حفره گرفته تا حساسیت لثه را ذکر کرده‌ایم.

خمیردندان محافظ لثه پیشرفته Crest Pro-Health

در واقع خمیردندان Crest Pro-Health توانایی مبارزه با پوسیدگی‌ها، کاهش حساسیت، تازه کردن نفس و سفید کردن دندان‌ها را به دندان‌های شما می‌بخشد.

با زوم کردن بر روی مواد تشکیل‌دهنده آن، فلوراید قلع به‌عنوان ماده فعال اصلی آن ذکر شده است. برای حفظ بهداشت دهان و دندان باید همیشه به دنبال فلوراید در خمیردندان باشید.

سیلیس هیدراته موجود در فرمول این خمیردندان به‌آرامی لکه‌ها را پاک می‌کند. این برند همچنین مدعی است که کریستال‌های ActivClean به جلوگیری از لک کمک می‌کنند.

Colgate Total Clean Mint Toothpaste

برای جلوگیری از پوسیدگی، کاهش پلاک و التهاب لثه بین دندان‌ها، کاهش حساسیت، از بین بردن لکه‌های سطحی و کاهش بوی بد دهان انتخاب مناسبی است.

فرمول فلوراید برای کسانی که به دنبال مواد ضدباکتری و ضدالتهابی هستند که سلامت لثه خود را ارتقا دهند پیشنهاد می‌شود. این محصول به ترمیم مینای دندان کمک می‌کند.

مشکلی که این خمیردندان طبق نظر مصرف‌کنندگان دارد این است که در دهان احساس غرغره الکل ایجاد می‌کند، مانند دهان‌شویه قوی.

Made by Dentists Total Care Toothpaste

خمیردندان Total Care که توسط دو دندانپزشک دکتر لیزا کریون و دکتر ونسا کریون ساخته شده است، به دلیل طعم نعنایی تازه آن بسیار توصیه می‌شود. 

این نام تجاری طراوت‌بخش است، سولفات ندارد و ساینده نیست. این محصول ماده اصلی فلوراید سدیم را برای مبارزه با حفره‌ها به کار می‌برد.

برای کسانی که از فرسایش مینای دندان رنج می‌برند، خمیردندان دارای تری پلی فسفات سدیم است که به کاهش پوسیدگی دندان کمک می‌کند. 

بااین‌حال، شایان‌ذکر است درحالی‌که بسیاری از مصرف‌کنندگان از قدرت سفیدکنندگی آن راضی بودند، اما خمیردندان باعث ایجاد حساسیت دندانی برای برخی از خریداران شده.

Colgate Optic White Renewal Teeth Whitening Toothpaste

بهترین خمیردندان سفیدکننده خمیردندان Colgate Optic White Renewal Teeth Whitening Toothpaste

است.

این برنده جایزه زیبایی GH  حاوی سطوح بالایی از پراکسید هیدروژن فعال سفیدکننده است که به روشن کردن دندان‌ها یک تا دو درجه کمک می‌کند. 

همچنین توانایی حذف تا ۱۰ سال لکه‌های زرد روی دندان‌ها را تنها در چهار هفته استفاده دو بار در روز که توسط تجزیه‌وتحلیل آزمایشگاه زیبایی، سلامت و پایداری GH  تأیید شده است، نشان می‌دهد.

Colgate

Colgate Optic White همچنین تنها خمیردندان سفیدکننده مورد تأیید ADA است که با فلوراید برای جلوگیری از پوسیدگی فرموله شده است. 

این محصول یک لایه محافظ روی دندان‌ها تشکیل می‌دهد و به پراکسید هیدروژن اجازه می‌دهد تا عمل سفیدکنندگی خود را فراتر از زمانی که به طور فعال مسواک می‌زنید ادامه دهد. ساینده‌های ملایم موجود در فرمول، لکه‌ها را تمیز کرده و دندان‌ها را جلا می‌دهند.

Sensodyne Extra Whitening Toothpaste

بهترین خمیردندان برای دندان‌های حساس خمیردندان سفیدکننده اکسترا سنسوداین است. ترکیب سیلیس هیدراته Sensodyne به سفیده‌های مرواریدی اسکراب خوب و ملایمی می‌دهد.

درحالی‌که نیترات پتاسیم به از بین بردن حساسیت کمک می‌کند و فلوراید قلع باعث سفت شدن سطح دندان می‌شود. فرمول آن ادعا می‌کند که بعد از دو هفته استفاده منظم حساسیت را کاهش می‌دهد. این خمیر برای دندان‌ها ملایم است و مینای دندان را سالم نگه می‌دارد.

Crest Pro-Health Gum and Sensitivity Toothpaste

این خمیردندان Crest که توسط ADA تأیید شده است، بهترین خمیردندان برای لثه شما است. در واقع با انجام وظیفه مضاعف بر روی دندان‌ها و لثه‌های حساس، به دلیل تسکین حساسیت آن مورد تحسین قرار می‌گیرد. 

لازم به ذکر است که این ماده با سیلیس هیدراته ساخته شده است، یک لکه برنده به‌اندازه کافی ملایم برای دندان‌های حساس. فلوراید قلع مینای دندان را برای محافظت در برابر فرسایش می‌پوشاند. در همین حال، سیترات روی ضدباکتری التهاب را تسکین می‌دهد.

Colgate Total Plaque Pro Release Whitening Toothpaste

دندانپزشکان و متخصصان لابراتوار زیبایی به طور یکسان از Colgate Total  تقدیر می‌کنند. می‌توان گفت بهترین خمیردندان برای از بین بردن پلاک خمیردندان سفیدکننده Colgate Total Plaque Pro Release است.

به دلیل داشتن فرمول چند وظیفه‌ای که دارد خود را برای کسانی که به دنبال بهبود سلامت لثه خود هستند توصیه می‌کند. این خمیردندان با فلوراید قلع ساینده کمتر ساخته شده است و به‌آرامی دندان‌ها را درخشان می‌کند. درحالی‌که سیلیس هیدراته به حل شدن پلاک کمک می‌کند.

Colgate Cavity Protection Toothpaste

بهترین خمیردندان برای محافظت از حفره می‌توان خمیردندان محافظ حفره کلگیت را نام برد. با خمیردندان محافظ حفره Colgate مورد تأیید ADA، دفاع مولر خود را تقویت کنید. 

فلوراید سدیم ضد حفره آن به تقویت مینای ضعیف شده کمک می‌کند و سیلیس هیدراته شده به‌آرامی دندان‌ها را تمیز می‌نماید.

 درحالی‌که بافت ژل‌مانند آن هنگام تمیز کردن دندان‌ها کف می‌کند، این تا حدی به دلیل سدیم لوریل سولفات (SLS) است که می‌تواند به طور بالقوه برای برخی تحریک‌کننده باشد. این خمیردندان برای دور نگه‌داشتن لکه‌های تیره و حفره‌ها معجزه می‌کند.

بهترین خمیر دندان
Colgate Cavity Protection Toothpaste

Spry Xylitol Toothpaste

برای بچه‌ها خمیردندانی تهیه کنید که مشتاقانه منتظر مسواک زدن با آن هستند. ماده این خمیردندان بر پایه ژل است و بچه‌ها بافت آن را در مقایسه با خمیردندان سنتی ترجیح می‌دهند.

دکتر Hoang ماده زایلیتول آن را یکی از مهمترین مواد در پیشگیری از پوسیدگی می داند. او می‌گوید: با گذشت زمان با استفاده از زایلیتول، کیفیت باکتری‌های دهان تغییر می‌کند و تعداد کمتری از باکتری‌های عامل پوسیدگی روی سطوح دندان زنده می‌مانند.

Parodontax Toothpaste for Bleeding Gums

بوی بد مزمن و لثه‌های حساس ممکن است یک موضوع دردناک باشد، بهترین خمیردندان برای ورم لثه خمیردندان Parodontax است.

مشکلات لثه در صورت عدم درمان، می‌توانند منجر به مشکلات شدیدی مانند عفونت شوند. به همین دلیل مسواک زدن با خمیردندان مخصوص لثه بسیار مهم است. 

این خمیردندان که با 0.454 درصد فلوراید قلع ساخته شده است، پس از اینکه سیلیس هیدراته آن به‌آرامی رسوب پلاک روی دندان‌ها را از بین می‌برد، از دندان‌ها محافظت می‌کند. 

Aim Cavity Protection Gel

به طور مؤثر از پوسیدگی جلوگیری می‌کند و برای سلامت طولانی‌مدت دهان و دندان مؤثر است. با طعم نعناعی که دارد تجربه مسواک زدن باطراوت، لذت‌بخش و خنک را برای شما می‌سازد.

با فرمول خود به محافظت از دندان در برابر فرسایش اسیدی کمک می‌کند و مینای دندان را برای دوام بیشتر تقویت می‌کند. همچنین تجمع پلاک را از بین می‌برد، نفس را تازه می‌کند و دندان‌ها و لثه‌ها را تمیز می‌نماید.

SprinJene Fresh Boost Fluoride Toothpaste

با روغن سیاه‌دانه ثبت شده در خمیردندان  Fresh Boost SprinJene + طعم عالی به شما می‌دهد و نفس را تازه می‌کند. این محصول بی‌خطر است و در جلوگیری از پوسیدگی دندان در صورت استفاده طبق دستور کارایی خود را به‌خوبی نشان می‌دهد.

فرمولاسیون ثبت شده با قدرت طبیعی روغن سیاه‌دانه و روی به تسکین خشکی دهان، کنترل رشد تارتار، مبارزه با التهاب لثه و ایجاد طراوت طولانی‌مدت دهان کمک می‌کند.

PRO-SYS Mint Fluoride Toothpaste Gel

خمیردندان نعنایی ملایم با عملکرد کف‌کننده هیجان‌انگیزی که دارد به تمیز کردن مکان‌های صعب‌العبور کمک می‌کند. این محصول حاوی فلوراید از ایجاد حفره، التهاب لثه، پلاک جلوگیری می‌کند و فاقد تریکلوزان است.

Best sensitive toothpaste

برای پیشگیری از حفره و درمان دندان‌های حساس مناسب است. با دو بار مسواک زدن در روز باعث تسکین حساسیت و محافظت پایدار می‌شود. لازم به ذکر است که در عمق دندان برای آرام کردن اعصاب کار می‌کند.

Best sensitive toothpaste

CloSYS Fluoride Toothpaste

استفاده از این خمیردندان سلامت دهان شما را افزایش می‌دهد. خمیردندان حساس CloSYS با طعم ملایم نعناع با تجمع پلاک مبارزه می‌کند، مینای دندان را ترمیم می‌کند، به جلوگیری از پوسیدگی کمک می‌کند و باکتری‌های بوی بد دهان را از بین می‌برد تا دهانی تمیزتر و شاداب‌تر بعد از هر مسواک زدن داشته باشید.

خمیردندان حساس CloSYS با فرمولاسیون ویژه با فلوراید، مینای ضعیف شده را برای محافظت بهتر در برابر حفره‌ها و حساسیت دندان تقویت و ترمیم می‌کند.

محصولات خمیردندان CloSYS بدون SLS، بدون تریکلوزان، بدون سولفات و بدون گلوتن هستند. بدون مواد کف‌کننده خشن که باعث تحریک یا آسیب به دهان شود.

فرمول ملایم متعادل با pH به طور طبیعی برای خنثی کردن باکتری‌های پلاک و حفظ یک محیط غیر اسیدی در دهان فعال می‌شود.

AloeSense Toothpaste

یک خمیردندان طبیعی با فلوراید است که از قدرت آلوئه‌ورا و آلان توئین استفاده می‌کند و برای تسکین و آرامش دندان‌ها و لثه‌های حساس طراحی شده است. درحالی‌که هم مرطوب‌کننده و هم پاک‌کننده است، طراوت نعنایی که از خمیردندان خود انتظار دارید را نیز به شما می‌دهد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا