تکنولوژینقد و بررسی

بهترین لباسشویی ایرانی چیست؟ (بررسی برندهای معتبر)

بهترین لباسشویی ایرانی + ویژگی‌های آن‌ها

یک ماشین لباسشویی با عملکرد عالی سرمایه‌گذاری است که از آن پشیمان نخواهید شد. نه‌تنها آخرین نسل‌های ماشین‌های لباسشویی کارآمدتر، مؤثرتر و قابل استفاده‌تر شده‌اند، بلکه برخی از آن‌ها حتی هوشمندتر هستند. در زیر بهترین لباسشویی ایرانی را که می‌توانید در نظر بگیرید و آن را انتخاب کنید برای شما آورده‌ایم.

ماشین لباسشویی اسنوا

برند اسنوا در این روزها نام خود را ماندگار و پرتکرار کرده است و در بین محصولات باکیفیت این برند لباسشویی آن نیز پرطرف‌دار است.

تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا کم‌مصرف هستند و برای شستن لباس‌های متنوع برنامه جداگانه در این محصول قرار داده شده است.

این محصولات مجهز به تکنولوژی نانو سیلور هستند. در واقع یون‌های نقره‌ای که در محفظه ماشین هستند در هنگام شست‌وشو آزاد شده و تا 650 نوع از میکروب، قارچ، ویروس و باکتری را از بین میبرند.

ماشین‌های این برند مجهز به سیستم عیب‌یابی خودکار هستند و مانند بقیه مدل‌های پیشرفته به صفحه‌نمایش LED مجهز هستند. در کنار همه مزیت‌ها برند اسنوا توانسته از تکنولوژی به‌روز و پیشرفته در محصولات خود استفاده نماید.

ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی پاکشوما

 لباسشویی‌های پاکشوما از جدیدترین کارایی‌ها روز دنیا برخوردار هستند. شما می‌توانید از قابلیت اضافه کردن لباس‌های جا مانده از شستشو در حین شستشوی لباس‌ها این ماشین استفاده کنید.

دور موتور ماشین لباسشویی‌های پاکشوما 1400 دور و قابلیت شستشوی اتوماتیک دارد. همچنین قابلیت شستشوی و ضدعفونی خودکار دیگ برای از بین بردن باکتری‌ها و بوی بد دیگ و آپشن‌های متفاوت دیگری را نیز برند پاکشوما برای ماشین‌های لباسشویی خود در نظر گرفته است.

ماشین لباسشویی دوو

برند دوو جزو یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران است. این برند در محصولات لباسشویی خود از موتور اینورتر برای پایین آوردن سطح صدا و لرزش استفاده کرده است.

بدنه‌ای ضدزنگ و مقاوم در برابر خوردگی را دارا است. مانند بقیه برندها از برنامه‌های شستشو متنوعی برخوردار است و در کنار تمام مزیت‌های گفته و ناگفته دارای امکان اضافه کردن لباس در حین کار است.

ماشین لباسشویی آبسال

آبسال نیز یکی از برندهای لوازم‌خانگی ایرانی و معتبر است. این برند با استفاده از طراحی روز دنیا در ماشین لباسشویی جا نمانده است.

از برنامه‌های متنوع شستشو نیز برخوردار است و کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در محصولات برند آبسال آن را ماندگار کرده است.

به‌کاربردن تجهیزات پیشرفته در دستگاه‌های این برند؛ مانند عیب‌یابی خودکار و روی صفحه‌نمایش دستگاه یکی دیگر از مزیت‌های آن است.

بهترین لباسشویی ایرانی
ماشین لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی پارس‌خزر

یکی دیگر برندهای معتبر و قدیمی ایرانی دیگر پارس‌خزر است که حتماً تابه‌حال یک بار نام آن به گوشتان خورده است. این برند با تولید محصولات متنوع توانسته نام خود را در بین بهترین‌ها ثبت نماید.

از قابلیت‌های این ماشین استفاده از موتور اینورتر است که موجب پایین آمدن میزان لرزش و صدا در آن‌ها شده است. این محصولات طراحی بسیار زیبایی دارند.

برای کسانی که قیمت اولویت اولشان در انتخاب هست می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این برند توانسته تنوع زیادی در بین محصولاتش داشته باشد و از قابلیت‌های مختلف و به روزی در محصولات خود استفاده نماید.

ماشین لباسشویی جی پلاس

این برند در ساخت ماشین لباسشویی به دلیل قابلیت‌های خاصی که دارد، مورد استقبال مصرف‌کنندگان زیادی قرار گرفته است. یکی از مزایای این محصولات شکل ظاهری فوق‌العاده آن‌ها است. طراحی لباسشویی‌های این برند جذابیت بالایی دارد.

برند جی پلاس توانسته کیفیت بالایی در تولید محصولاتش داشته باشد. در این ماشین موتور اینورتر به کار رفته که دوام و عملکرد بهینه ماشین لباسشویی را تضمین می‌نماید. موتورهای اینورتر مصرف برق پائینی دارند و درعین‌حال به دلیل قدرت بالا، بازدهی دستگاه را افزایش می‌دهند.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا