سینمای جهانفرهنگ و هنر

بیوگرافی هان گا این (آخرین اخبار از او + فرزندانش)

بیوگرافی هان گا این: معرفی او + همسرش

بیوگرافی هان گا این، یکی از هنرمندان کره جنوبی را در این مقاله مرور می‌کنیم که توانست با بازی در سریال درام ماه و خورشید، به محبوبیت بسیار خوبی برسد و دوره فعالیت خود را در سال 2012 به اوج برساند. این هنرمند که در کودکی با نام Gim Hyeon-ju (گیم هیون جو) شناخته می‌شد، اکنون در حدود 40 سال سن دارد و دارای 1 همسر و 2 فرزند می‌باشد. همچنین بنظر میرسد مجموع دارایی های او در حدود 3 میلیون دلار است. در ادامه با ما باشید تا به بررسی بیوگرافی این هنرمند بپردازیم.

عکس سیاه سفید هان گا این
عکس سیاه سفید هان گا این

بیوگرافی هان گا این: معرفی

هان گا این که با عنوان Han Ga In نیز شناخته می‌شود (نام اصلی در زبان کره‌ای: 한가인)، یکی از بازیگران اهل کشور کره جنوبی است که توانست با اجرا در مجموعه‌های مختلف تلویزیونی در این کشور، به عنوان یک بازیگر و در کنار آن یک مدل شناخته شود. به صورت خلاصه راجع به مشخصات این هنرمند باید گفت:

  • نام کامل: کیم هیون جو (نام کره‌ای: هان گا این)
  • تاریخ تولد: 2 فوریه سال 1982
  • محل تولد: سئول در کشور کره جنوبی
  • تحصیلات: کارشناسی در دانشگاه کیونگ هی (رشته هتلداری)
  • نماینده قانونی: BH Entertainment
  • شروع فعالیت: از سال 2002 به بعد
  • قد: 167 سانتی متر، گروه خوبی AB

شاید بتوان در کره، بهترین بازی‌های او را در سریال‌های Yellow Handkerchief (دستمال زرد خوشبختی) و نیز Terms of Endearment  (شرایط عشق) دانست که رفته رفته به محبوبیت او افزود. یکی دیگر از بازی‌های محبوب این هنرمند در سطح کشورهای آسیا، سریال درام “ماه و خورشید” است که در سال 2012 پخش شده و به عنوان بهترین درام در چهل و هشتمین جوایز هنری شناخته شده است.

هان گا این در لباس قرمز

دوران مقدماتی زندگی در بیوگرافی هان گا این، نشان از شرایط تحصیلی عالی او می‌دهد که توانسته بود نمرات بالایی را در CSAT کسب نماید. او در دوره نوجوانی خود در مسابقات KBS1 Challenge Golden Bell نیز شرکت کرده بود که توانست تا مرحله 34 برسد. این نوع مسابقات در واقع مربوط به دبیرستان‌های سراسر کشور است که دانش آموزان با پاسخ به 50 سوال قادر خواهند بود زنگ طلایی را به صدا در آورند. توانایی‌های فکری، ارزش‌ها، فرهنگ و درک عمیق از آیتم‌های مورد اهمیت این بازی است.

پس از اتمام دوره تحصیلات ابتدایی، او توانست در رشته هتلداری و مدیریت (hospitality management) در دانشگاه کیونگ هی پذیرفته شود. جالب است بدانید این دانشگاه جزو برتری مراکز علمی در دنیا است که رتبه 520 را دارد. اما دوران ورود او به حوزه سرگرمی و بازیگری نیز از همان سال‌ها شروع شد که او را به سمت کارهای پاره وقت در این زمینه کشاند. تحصیلات هان گا این، کارشناسی این رشته (در سال 2007) می‌باشد.

مشخصات هان گا این
آخرین اخبار از هان گا این

فعالیت حرفه ای هان گا این

ورود به حوزه تخصصی فعالیت هنرمندان همواره داستان خاص خودش را دارد که این موضوع در بخش بیوگرافی هان گا این نیز صدق می‌کند. این هنرمند اولین تجربه خود در تلویزیون را در مسابقات چالش زنگ طلایی تجربه کرد که شاید بتوان آن را یک نمایه از پتانسیلش برای حضور در تبلیغات دانست. سپس توانست در سال 2002 در تبلیغات آگهی خطوط هواپیمایی به نام آسیانا حضور داشته باشد و بعد از آن نیز در سریال KBS2 Sunshine Hunting ایفای نقش نمود. همچنین در کنار این کار، توانست در نقش مکمل Yellow Handkerchief نیز وارد شود. در این دوره یکی دیگر از بازی‌های او در سریال  Once Upon a Time in High School بوده است که اولین بار در سال 2004 ساخته شد. این هنرمند در این سریال نقش یون جو را برعهده داشته است.

عکس هان گا این چاپ شده روی مجله Vouge کره
عکس هان گا این چاپ شده روی مجله Vouge کره

پس از یک دور حضور در این کارها، توانست در سال 2004 به عنوان نقش اصلی یک سریال به نام Terms of Endearment را برعهده بگیرد که از قضا توانست جایزه درام KSB را برنده شود. همچنین جایزه برترین درام دیگر او در فیلم Super Rookie می‌باشد که نرخ بینندگان خوبی داشت و توانست نقشی در شناخته شدن این چهره ایفا کند.  در زندگی کار او در سال 2007، می‌توان به اثری به نام Witch Yoo Hee اشاره نمود که پس از آن به دلیل کیفیت ضعیف درام از کارگردان انتقاد نمود. او به مدت 3 سال بازیگری را کنار گذاشته و در عرصه تبلیغات ایفای نقش نمود. اگر چه در عرصه تبلیغات نیز به خوبی گام برداشته بود و تصور عمومی مردم را به خود به عنوان یک چهره بازیگر cf یا نقش تبلیغاتی ایجاد کرد، اما تصمیم گرفت تا در سال 2010 چهره بازیگری خود را جایگزین کند. پس از آن می‌توان به آثار او در سال 2012 اشاره کرد که به عنوان موفق‌ترین سال کاری در بیوگرافی هان گا این ثبت شده است.

موفقیت ها گا این در سال 2012

همانطور که گفتیم، در بیوگرافی هان گا این سال 2012 یکی از سال‌های خوب برای این بازیگر است که می‌توان به موفقیت‌های زیر در آن اشاره کرد:

  • این بازیگر توانست در درام ماه در آغوش خورشید بازی‌ کند که اولین بازی او در سری سریال‌های تاریخی پرطرفدار کره‌ای است. او در این سریال نقش زنی نجیب زاده و فراموش شده را بازی کرد. فیدبک این سریال توانست به قدری خوب باشد که اوج امتیاز 42.2 درصد را کسب کرده و به عنوان درام ملی در این کشور ثبت شود.
  • همچنین در این سال یک نقش اصلی دیگر نیز در یک فیلم عاشقانه (معماری 101) بدست آورد که خود چند مزیت را کسب نمود. اول نقدهای مثبتی بود که توانست از مخاطبین دریافت کند و دوم رکورد جدیدی که توانست در گیشه به عنوان پردرآمدترین ملودرام این کشور برای خود کسب نماید.

پس از این سال دوباره یک وقفه 6 ساله برای این هنرمند ایجاد شد و در سال 2018 توانست با سریال معشوقه (Mistress) که در سبک هیجان انگیز و اسرار آمیز ساخته شده است، برگردد.

زندگی کاری هان گا این
فیلم های هان گا این

بیوگرافی هان گا این: آثار هنری

در این بخش از بیوگرافی هان گا این، می‌بایست به آثار هنری ایشان بپردازیم. تاکنون نزدیک به 20 عنوان برای آثار این هنرمند درج شده است که در سال‌های مختلف و در زمینه‌های گوناگون انجام شده‌اند. در این خصوص می‌توان گفت:

تبلیغات:

اولین و بزرگترین بخش از فعالیت‌های این هنرمند، مربوط به تبلیغات است که شامل 30 مورد همکاری می‌شود. به عنوان مثال می‌توان به تبلیغات زیر اشاره کرد:

  • Bio Eleven Co., Ltd. در سال 2022،
  • شرکت جینسینگ کره در سال 2016 – 2018،
  • کمیته یونیسف کره در سال 2012،
  • سامسونگ در سال 2005 – 2012،

عکس هان گا این در مجله ووگ کره

اولین مورد تبلیغاتی او مربوط به گروه کومهو آسیانا در سال 2001 می‌شود.

فیلم‌ها:

فیلم‌های سینمایی، سهم کمی از آثار هنری این بازیگر را تشکیل می‌دهند که در این بخش می‌توان به 2 عنوان که هر کدام تا حدی امتیاز خوبی گرفته اند اشاره کرد:

  • فیلم Once Upon a Time in High School در سال 2004،
  • فیلم Architecture 101 در سال 2012،

سریال‌های تلویزیونی:

مهم ترین بخش فعالیت‌های هنری در بیوگرافی هان گا این، مربوط به سریال‌های تلویزیونی است که در این بخش می‌توان به 9 عنوان اشاره کرد که عبارتند از:

  • سریال Sunshine Hunting در سال 2002،
  • سریال Yellow Handkerchief در سال 2003،
  • سریال Terms of Endearment در سال 2004،
  • سریال Super Rookie در سال 2005.
  • سریال Kkang در سال 2006،
  • سریال Witch Yoo Hee در سال 2007،
  • سریال Bad Guy در سال 2010،
  • سریال Moon Embracing the Sun در سال 2012،
  • سریال Mistress در سال 2018.

مجموعه‌های تلویزیونی:

همچنین ایشان در مجموعه‌های تلویزیونی نیز ایفای نقش کرده است که می‌تواند به عنوان مجری، میزبان، مدیر باشد. از جمله این موارد می‌توان گفت:

  • مجموعه Comedy Town در سال 2003 به عنوان مجری،
  • مجموعه Entertainment Weekly در سال 2003 به عنوان میزبان،
  • مجموعه Circle House در سال 2022 به عنوان میزبان،
  • مجموعه Sing for Gold در سال 2022 به عنوان مدیر،
  • مجموعه Greek Roman Myths-Private Life of the Gods در سال 2022 به عنوان میزبان،
  • مجموعه Day Without Hands به عنوان میزبان.

برنامه رادیویی:

  • برنامه Park So-hyun’s Love Game به عنوان دیجی دعوت شده در سال 2022.

موزیک ویدیوها:

همچنین می‌توان بخشی از فعالیت‌های او در بیوگرافی هان گا این را مربوط به نمایش‌های موزیک ویدیو دانست که عبارتند از:

  • Only Wind, Only Wind در سال 2005،
  • Yeosu Night Sea در سال 2012.

علاقمندی های هان گا این

پرداختن به علاقمندی هایی که هنرمندان دارند، بخشی از بیوگرافی است و این موضوع در بیوگرافی هان گا این نیز دیده می‌شود. به گفته او، یکی از علاقمندی‌های این هنرمند آموختن و مطالعه کردن است. همچنین او می‌گوید که به زبان انگلیسی علاقه دارد و آن را مطالعه می‌کند. این هنرمند چندان تمایلی به صحبت درباره خانواده و زندگی خصوص خود ندارد. این هنرمند به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان کره شناخته می‌شود.

شما کاربران می‌توانید در این مقاله بیوگرافی کیم کارداشیان، یکی دیگر از ثروتمندترین زنان را بیابید.

آثار هنری هان گا این
آخرین فیلم ها از بیوگرافی هان گا این

بیوگرافی هان گا این: همسر و فرزندان

ازدواج یکی از نقاط عطف در زندگی هر انسانی است که این واقعه در بیوگرافی هان گا این نیز صدق می‌کند. در این رابطه باید گفت ایشان در سال 2005 (26 آوریل) که برابر با 6 اردیبهشت سال 1384 است، با فردی به نام یون جونگ ازدواج کرده است. شاید بتوان سابقه آشنایی این دو فرد را به سال 2003 در بازی “دستمال زرد” دانست که در نهایت آنها را پس از 13 سال به یکدیگر رساند.

فرزند هان گا این و همسرش

یون جونگ هون که متولد سال 1978 می‌باشد (4 سال بزرگتر)، نیز یک هنرپیشه اهل این کشور است و توانست در سری آثار محبوبی همچون سریال شرق بهشت، دادستان خون آشام و نیز درام Pots of Gold به محبوبیت خوبی برسد. این هنرمند همچون سابقه مجری گری را نیز دارد و در شبکه‌هایی همچون بی بی سی کره، برنامه Top Gear Korea نیز ایفای نقش کند.

عکس بچه های هان گا این

این زوج هنرمند پس از 9 سال از ازدواج اولین فرزند خود را متولد ساختند که متاسفانه در هفته نهم بارداری فوت شد. دوره نامزدی آنها 2 سال طول کشید. 2 فرزند زنده کنونی این زوج هنری در سال‌های 13 آوریل سال 2016 (یک دختر – Yeon Jae-hee) و 13 مه سال 2019 (یک پسر – Yeon Jae-woo) می‌باشند.

آخرین خبرها در بیوگرافی هان گا این

در انتهای این بیوگرافی هان گا این نیز راجع به آخرین خبرهایی که از این هنرمند منتشر شده است می‌پردازیم که در آن می‌توان به بازگشتش پس از 4 سال (بعد از بازی در فیلم معشوقه) به عنوان یک مجری اشاره کرد. این هنرمند نقش مجری SBS Circle House را برعهده دارد و در نمایش 2 Days & 1 Night نیز به همراه همسرش ظاهر شده است.

همسر و فرزند هان گا این
دختر و پسر هان گا این

پرسش و پاسخ‌ های متداول

از جمله سوالات متداولی که ممکن است مخاطبین راجع به بیوگرافی هان گا این داشته باشند می‌توان گفت:

  • حاشیه‌های بیوگرافی هان گا این چیست؟

یکی از حاشیه‌های این هنرمند عروسی آنها بوده است که از نظر رسانه‌ها، ازدواج بازیگران در دهه 20 سالگیشان به خصوص برای هنرمندان کره‌ای عجیب بوده است (آن هم در اوج دوره حرفه هنری). همچنین ایشان در سال 2014 به دلیل فرزند اولش یک سقط جنین داشته است. همچنین شایعه‌ای مبنی بر مسلمان بودن او پخش شده بود که علت آن روزه گرفتن او بود اما علت چیز دیگری بود چراکه دیگر رفتارهای او نشان از عدم انجام فعالیت‌های دینی داشت.

  • افتخارات هان گا این و نامزد شدن ایشان در رویدادها و جشنواره‌ها چیست؟

بیوگرافی هان گا این از سال 2003 (در سن 21 سالگی) شروع می‌شود و به شرح زیر است:

سال جایزه دسته بندی موضوع موردنظر نتیجه
2003 جوایز درام KBS بهترین بازیگر زن جدید دستمال زرد برنده شد
2004 چهلمین جوایز هنری Baeksang محبوب ترین بازیگر زن (فیلم) روزی روزگاری در دبیرستان برنده شد
بیست و پنجمین دوره جوایز فیلم اژدهای آبی بهترین بازیگر زن جدید نامزد شد
سومین دوره جوایز فیلم کره ای بهترین بازیگر زن جدید نامزد شد
جوایز درام KBS جایزه تعالی، بازیگر زن شرایط همکاری برنده شد
جایزه بهترین زوج با سونگ ایل گوک برنده شد
2005 جوایز درام ام بی سی جایزه تعالی، بازیگر زن سوپر تازه کار برنده شد
جایزه بهترین زوج با اریک مون نامزد شد
جایزه محبوبیت، بازیگر زن نامزد شد
2012 هفتمین جوایز بین المللی درام سئول بازیگر زن برجسته کره ای ماه در آغوش خورشید نامزد شد
اولین جایزه K-Drama Star جایزه عالی برتر، بازیگر زن نامزد شد
جوایز درام ام بی سی جایزه برتر، بازیگر زن در یک مینی سریال برنده شد
جایزه بهترین زوج با کیم سو هیون نامزد شد
جایزه محبوبیت، بازیگر زن نامزد شد

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.8 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 16

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا