بیوگرافی و زندگی نامهفرهنگ و هنر

بیوگرافی یکتا ناصر (نحوه جدایی او از منوچهر هادی)

بیوگرافی یکتا ناصر: بررسی زندگی شخصی این بازیگر معروف

خانم یکتا ناصر بازیگر زن ایرانی پرتوان زاده سال 1357 است. یکتا با منوچهر هادی ازدواج کرو و حاصل این ازدواج دختری به نام سوفیا است که در حال حاضر این زوج درگیر مشکلات بعد طلاق خود هستند. در ادامه بیوگرافی، زندگی ، کارهای حرفه ای و مشکلات این خانم بازیگر را بررسی مینماییم.

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر به تاریخ 1357/08/12 در تهران به دنیا آمد. او لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی را دارد. از ابتدا در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده و در حال حاضر یکی از مشهورترین بازیگران زن است.

او فرزند دوم خانواده و یک خواهر بزرگ‌تر و یک برادر کوچک‌تر از خود دارد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. خانواده یکتا ناصر پس از تولد او به دلیل تغییر در محل خدمت پدرش مدتی در سنندج زندگی کرده‌اند.

شروع فعالیت بازیگری یکتا ناصر

در سال 1376 برای اولین بار پیشنهاد بازی در سریال ۶ قسمتی گل‌ های کاغذی را گرفت و در آن سریال بازی کرد. بعد از آن در سریال عید آن سال‌ ها به کارگردانی سعید ابراهیم‌ فر بازی کرد.  سپس درگیر دانشگاه شد.

در سال 1384 با بازی در سریال اولین شب آرامش چهره اش شناخته تر شد تا اینکه در سال 1390 با فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه به شهرت رسید و سیمرغ نقش مکمل را هم دریافت کرد.

ازدواج یکتا ناصر

اسفندماه سال 1394 خانم یکتا ناصر در سن 37 سالگی با منوچهر هادی کارگردان 41 ساله ازدواج کرد. این دو در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه آشنا شدند و همین دیدار منجر به ازدواجشان شد. حاصل این ازدواج دختری به نام سوفیا متولد آذر ماه سال 1395 است.

ازدواج یکتا ناصر

جدایی یکتا ناصر

متأسفانه، این بازیگر خانم در آذر ۱۴۰۲ اعلام کرد یک سال و نیم است که از همسر خود جدا شده است. بعد از یک سال از این جدایی تازه حواشی‌ها شروع شد.

سروصداها زمانی بیشتر شد که یکتا با انتشار فیلمی در صفحه رسمی خود خبر از دزدیده شدن فرزندش توسط منوچهر هادی می‌دهد و در این فیلم موضوعاتی همچون کتک خوردن و خشونت خانگی را نیز عنوان می‌کند.

این خبر آن‌چنان صدا به پا کرد که خبرگزاری قوه قضاییه را نیز درگیر کرد و طبق روایات خانم بازیگر موضوع ازاین‌قرار بوده است: مطابق توافق صورت‌گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش (منوچهر هادی) تحویل داده و قرار بوده روز چهارشنبه آقای منوچهر هادی دختر را به او تحویل دهند که این موضوع اتفاق نمی‌افتد.

سپس خانم ناصر با حضور در کلانتری ۱۲۳ نیاوران شکایت خود را ثبت می‌نماید. در حال حاضر موضوع عنوان شده فقدان یا آدم‌ربایی نیست و آن‌طور که خانم یکتا ناصر اعلام کرده حضانت با وی بوده و حسب دستور موقت دادگاه خانواده پدر حق ملاقات هفته‌ای یک ساعت در کلانتری را داشته است.

با توجه به سن دختر مشترک که ۷ سال و سه ماه است و ادعای خانم ناصر مبنی بر اخذ دستور موقت از دادگاه دراین‌خصوص در صورت صحت ادعای خانم ناصر یکتا، به شکایت خانم یکتا ناصر در خصوص عدم تحویل طفل سپرده شده در موعد و مکان مقرر برابر مقررات رسیدگی می‌شود.

بعد انتشار پست و جواب‌گویی‌های دوطرفه جلسه در دادگاه مبنی بر حل‌وفصل خصومت برگزار شد و به پیشنهاد قاضی پست‌های منتشر شده دو طرف از صفحه مجازی آن‌ها پاک شد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا